perjantai 23. marraskuuta 2012

JEEE!

Riemuidiootti täällä moi! Pakko vain tulla ilmoittamaan, että tästä tytystä tulee isona terveydenhoitaja! Olin tuossa kuukausi sitten pääsykokeissa ja hyvin kävi sittenkin! Mitään radikaaliahan tässä ei tapahdu: jatkan samassa koulussa ja ryhmässä kuin nyt, mutta koulu pitenee puolella vuodella sekä olen lähempänä unelmia: isona haluan työskennellä kouluterkkarina tai neuvolassa. :)) Halusin välittää teille mun tän hetkisiä fiiliksiä, kun menen pitkin seiniä: 


Hyvä aloitus siis viikonlopulle! :) 

Olen mä tässä kaiken muun ohella saanut onneksi vaihtojuttujakin vietyä eteenpäin. Ensi tiistaille on varattuna aikaa kouluterkkarille rokotuksia varten, A ja B hepatiittirokote Twinrix on mulle jo pistetty (laitoin kaverin harjoittelemaan, mutta ei hätää.. tää oli nyt kolmas pistos, joten uskallettiin ottaa riski - ei tullut minkäänlaisia reaktioita ja nyt on sitten 10 vuodeksi eteenpäin tuokin voimassa) ja olen lähetellyt Kelalle papereita opintotuen korotuksesta ja lainoista. Opinnäytetyö ja tulevat opinnot alkavat selkiytyä, mutta onneksi tästä keskustellaan vielä kv-koordinaattorin, Gugun sekä mun tutoropettajan kanssa. Opparin yhdistäminen kansainväliseen vaihtoon taitaa onnistua ja tästä olen enemmän kuin innoissani! Lisäksi muhun otti tuossa joskus yhteyttä joku opiskelija toisesta Laureasta, joka oli saanut mun sähköpostiosoitteen. Ollaan siis samoihin aikoihin lähdössä Intiaan harjoittelemaan ja samaiseen sairaalaan! Mahdollisimman paljon pitää saada ihmiskontatkeja haalittua. Kiva kuulla toisen mielipiteitä ja vinkkejä matkavalmisteluista sekä ehdottomasti seura sitten paikan päällä on tervetullutta. Tästäkin mä olen oikein innoissani! :))

Vielä pitäisi ahertaa Solegrantin kanssa. Tein turhan innokkaasti tuossa joskus ne rahoitushakemukset ja nyt se menikin vähän uusiksi - mutta ei ollenkaan huonolla tavalla! Aluksi piti koululta saada tukirahaa 1050e, mutta nyt saadaankin 1400e kun ollaan Intiassa aijottua pidempään. ;)

Mulla on nyt niin hyvä fiilis, että paljastan teille mitä oon tässä huomannut kuuntelevani useampaankin kertaan: 


Ihanaa viikonloppua! :)

4 kommenttia:

  1. Onnea vielä tätäkin kautta!!!

    ps. tossa biisissä on mun lemppari näyttelijä <3
    Meijän pitää bongata se Mumbaissa, en suostu muuten tulee intiasta pois!

    VastaaPoista
  2. Jeeee kiiiitos!!:))) hahaa eikä!:D kiikarit mukaan!

    VastaaPoista